Produkty
Polecane bestsellery
Poznaj nas
Jesteśmy polską firmą z prawie 100-letnią tradycją.
Jako producent artykułów szkolnych, biurowych i artystycznych staliśmy się jednym z liderów nie tylko na rynku polskim, ale także europejskim. Naszym priorytetem jest sprzedaż artykułów szkolnych najwyższej jakości, z dbałością o funkcjonalność, komfort użytkowania, estetykę i bezpieczeństwo.
Inspirujemy
Pokazujemy, jak tworzyć jeszcze lepsze prace plastyczne. Towarzyszymy nauczycielom i artystom w procesach twórczych, będąc źródłem inspiracji, motywacji i cennych wskazówek. Z nami rozwiniesz swoje pasje i umiejętności.
Przykładowe prace >Szkolimy i wspieramy nauczycieli
Szkolimy nauczycieli w zakresie prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Oferujemy wsparcie metodologiczne, m.in. w rozwoju i kształtowaniu sensoryki oraz sprawności psychomotorycznej.
Nasze szkolenia >Współpracujemy z biznesem
Posiadamy bogatą ofertę i ponad trzydziestoletnie doświadczenie we współpracy z sektorem B2B. Każdego dnia wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów biznesowych.
Współpraca z nami >Porozmawiajmy
Aktualności
Program Edukacyjno-szkoleniowy Akademia Astra to bezpłatny projekt skierowany do nauczycieli przedszkolnych, wczesnoszkolnych oraz prowadzących zajęcia plastyczne, którzy pragną podnosić swoje kwalifikacje zawodowe w zakresie rozwoju motoryki małej u dzieci.
Frutolina, to masa plastyczna przeznaczona do kreatywnej zabawy oraz wspomagania rozwoju sensorycznego dziecka. Jej znakiem rozpoznawczym jest niezwykle intensywny owocowy zapach, który w połączeniu z odpowiednio dobranymi kolorami tworzy zupełnie nowy wymiar zabaw.
Rysowanie i malowanie to jedne z najlepszych form, aby wyrazić siebie i własne emocje poprzez sztukę. Czy każdy, niezależnie od wieku, może namalować obraz pastelami olejnymi? Podpowiadamy – skorzystaj z kilku prostych wskazówek i stwórz razem z nami niesamowite dzieła.
ASTRA S.A. realizuje projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania w ramach działania 3.4. Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Tytuł projektu: ?Dotacja na kapitał obrotowy ASTRA?.
Opis projektu: Projekt dotyczy wsparcia przedsiębiorcy w zakresie zapewnienia płynności finansowej oraz wsparcia bieżącej działalności w związku z trudnościami finansowymi, które wystąpiły u przedsiębiorcy wskutek epidemii COVID-19. Pomoc finansowa udzielana na podstawie programu nr SA.57015 (2020/N)
Planowane efekty: Utrzymanie prowadzenia przedsiębiorstwa.
Wartość projektu: 86 774,44 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 86 774,44 PLN
ASTRA S.A. realizuje projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.
Tytuł projektu: ?Wdrożenie Modelu Biznesowego Internacjonalizacji firmy ASTRA S.A. w zakresie sprzedaży artykułów szkolno-biurowych na wybranych rynkach zagranicznych?.
Cele projektu: „Zwiększenie aktywności gospodarczej ASTRA S.A. na rynkach międzynarodowych poprzez rozwijanie sieci współpracy, aktywne poszukiwanie partnerów oraz realizację modelu biznesowego w celu wprowadzenia na zdefiniowane rynki zagraniczne wysokiej jakości artykułów szkolno-biurowych?.
Planowane efekty: Projekt zakłada działania związane z wdrożeniem do praktyki gospodarczej opracowanego na potrzeby firmy ASTRA S.A. Modelu Biznesowego Internacjonalizacji, obejmując:
1. Przygotowanie produktów wytypowanych do internacjonalizacji do potrzeb rynku docelowego, w ramach marek produktowych ZENITH, DR COSMIC
2. Wyszukiwanie, selekcję, nawiązywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi – Niemcy, Rosja, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania
3. Przygotowania planu szczegółowej kampanii promocyjnej, projektowanie materiałów reklamowych i promocyjnych, stron oraz aplikacji internetowych do promocji produktów na rynku niemieckojęzycznym- Niemcy, Rosja, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania
4. Tworzenie regulaminów usług, gwarancji produktowych i innych dokumentów niezbędnych dla wprowadzenia produktu na rynek – Niemcy, Rosja, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania
5. Udział w targach – Niemcy, Rosja, Włochy, Wielka Brytania
6. Doradztwo w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia oprogramowania, niezbędne do automatyzacji procesów komunikacji z partnerami biznesowymi – Niemcy, Rosja, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania.
Wartość projektu: 977 850.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 646 425.00 PLN